Basis Info vinduet har også endel knapper og lister som kan kalles frem (ved behov).

 

= Google kundenavn

= Aktiver "lange adresser" (utenlanske adresser) for denne kunden.

= Skriv ut reskontroliste for denne kunden (Du får spesifisere perioden)

= Ring eller sms med skype.

= Send epost med kundens epostadresse lastet i til-adresse feltet. (benytt ekstern eller intern epost se systemoppsett)

= Start din internettutforsker med kundens webside lastet i utforskeren.

= Søk etter relevant informasjon (kategorilisten, eller kontaktlisten )

 

= Starter notatblokk knyttet til kunder.

= Starter WinVask Avtaler (dersom den ikke er startet allerede), WinVask avtaler er et eget program som må gå uavhengig om WinVask Faktura kjører da dette hånderer avtaler som man skal minnes på.

 

 

meny Office

 

 

= Første fliken ved endring av kunde hvor man registrerer adresse informasjon, kredittid.

= Går til fliken for dokumenter lagret på kunden.

= Dersom du har registrert epostadresse på kunden i kundebildet, starter WinVask (Intern eller ekstern bestemmes i systemoppsett) epostsending mot kunde, med epostadressen ferdig lastet.

 

= Går til flik for kontaktpersoner

.

= Går til flik for ekstrafelt.

 

Meny Varer

 

= går til Tilknyttede varer listen

= Går til abonnementfliken

= Går til ordrefliken

 

Meny Statistikk

= Ikke laget enda (grafikk & statistikk) går enn sålenge til ekstrafliken

= Velger reskontrofliken

 

Meny Avdelinger

= Går til avdelingsfliken